Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2012 21:42 - Псалом 141
Автор: strannik Категория: Други   
Прочетен: 844 Коментари: 0 Гласове:
3



Псалом Давидов

Господи, викам към Тебе: побързай към мене
Послушай гласа ми, когато викам към Тебе
Да възлезе пред Тебе молитвата ми, като тамян
Подигането на ръцете ми да бъде, като вечерна жертва
Постави, Господи, стража на устата ми
Пази вратата на устните ми
Да не отклониш сърцето ми в лукаво нещо
За да върша нечестиви дела
С човеци, които вършат беззаконие
Нито да ям от избраните им ястия
Нека ме удари праведният: то е милост
И нека ме изобличава: то е миро за глава
Главата ми да го не отхвърли
Защото още и в злощастията им ще се моля за тях
Когато началниците им бъдат хвърлени между камъните
Ще чуят думите ми, защото са сладки
Костите ни се разпръсват при устието на гроба
Както, когато някой оре и цепи земята
Но очите ми, Господи Иеова, гледат към Тебе
На Тебе уповах, не съсипвай душата ми
Опази ме от клопката, която ми поставиха
И от примките на онези, които правят беззаконие
Ще паднат нечестивите заедно в мрежите си
А сам аз да премина неповреден


Тагове:   библия,   псалми,   псалом,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: strannik
Категория: Други
Прочетен: 57700
Постинги: 24
Коментари: 5
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930