Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2011 15:20 - Коя е истинската Църква?
Автор: strannik Категория: Други   
Прочетен: 1889 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 10.10.2011 15:26


Във време в което на човек може свят да му се завие от хиляди човешки доктрини на стотици видове деноминации, всяка от които претендираща за истинска и правилна църква, е необходимо наистина човек да насочи всичкото си внимание само към Божието Слово - Библията, за да може да отсее истината от лъжата, правото от грешното, полезното от вредното! Защото само тя е Истината, на която човек може да се довери и да стъпи, като на здрава основа! А в Нея са дадени белези, по които можем да различим истинските църкви от фалшивите или кое в една църква е от Бог и кое не е! Стиховете, които можем да цитираме са доста, но едни от най показателните са тези в Галатяни 5:19-23. А ето ги и тях: "И делата на плътта са явни: те са прелюбодеяние, блудство, нечистота, похотливост, идолослужение, чародейство, вражди, разпри, ревнувания, ярости, крамоли, раздори, ереси, зависти, убийства, пиянства, кощунства, и подобните на тях, за които ви предказвам, както и предрекох, че които правят такива работи няма да наследят Царството Божие. А плодът на Духа е любов, радост, мир, дълготърпение, благост, милосърдие, вяра, кротост, въздържание: против такива няма закон." А от този цитат и логичния извод: - Има ли ги в една църква плодовете на Духа, значи Божия Дух е в нея! Има ли ги в една църква делата на плътта, то значи тя или е фалшива или не е с изправни отношения с Бог! Тоест в Истинската Божия Църква ще откриете Христовата Любов, а не вражди между братята и то Любов не само на думи, но и на дело! В нея ще видите грижа за слабите от страна на силните, грижа за нуждаещите се от страна на задоволените, грижа за малките от страна на големите, както и четем в Галатяни 8:14-15 "...вашето сегашно изобилие да запълни тяхната оскъдност, та и тяхното изобилие да послужи на вашата оскъдност, така щото да има равенство, според както е писано: "Който беше събрал много, нямаше излишък и който беше събрал малко, не му беше оскъдно"." И логично от този цитат, в Истинската Църква няма да видите да се взимат пари от бедните, сиромасите и нуждаещите се! Там няма да чуете изрази от рода на: "Ако има някой финансови проблеми, нека да посее в моето служение и Бог ще му възвърне стократно!" Ако чуете някъде някой да казва това, то такъв е измамник и лъжепророк! Но истинския Пророк ще постъпи подобно на Павел, който казва в 20та глава на Деяния: "Никому среброто, или златото, или облеклото не съм пожелал. Вие сами знаете, че тия мои ръце послужиха за моите нужди и за нуждите на ония, които бяха с мене. Във всичко ви показах, че така трудещи се трябва да помагате на немощните и да помните думите на Господа Исуса, как Той е казал: По-блажено е да дава човек, отколкото да приема."
Един божий човек, бил той апостол, пророк или учител на Евангелието Христово, може да бъде разпознат и по неговата благост, открита любов и гостоприемност. Както е и писано: "а бивайте един към друг благи, милосърдни, прощавайте си един на друг, както и Бог в Христа е простил на вас." а в друг стих: "бъдете един към други нежни с братска любов, преваряйте се в почет един към други". Такъв човек не би те наранил с думи, нито огорчил! Ако грешиш и бъркаш за нещо, би те поправил с благост, разбира се с твърдото доказателство на Божието Слово!
Също така в Истинската Църква, между повярвалите, не бихте видяли да се продава, каквото и да било! Нито книги, нито картини, нито свещи, нито каквито и да са предмети! Защото е писано: "А множеството на повярвалите имаше едно сърце и душа и ни един от тях не казваше, че нещо от имота му е негово, но всичко им беше общо."/Деяния 4:32/.
И най вече проповядваното Благовестие, в Истинската Църква, няма да бъде само думи, но Слово потвърдено от Божия Дух, със сила и доказателства, според както е записано в 1Солунци 1:5 - "защото нашето към вас благовестване не стана само със слово, но и със сила, и със Светия Дух, и с голямо удостоверение"!
Ето за такава Църква копнее сърцето ми!
Ето за такава Църква плачат очите ми!
И ако я видя съградена, сигурно бих бил като онези в Ездра 3:12-13, които плачеха от радост при построяването на втория храм в Ерусалим. И вярвам, че скоро ще бъде, защото ги има и верните думи записани в 147ми Псалм - "Господ гради Ерусалим. Ще събере заточените Израйлеви. Изцелява съкрушените в сърце и превързва раните им."


Тагове:   църква,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Страннико, нека Господ Бог благослови дните ти, и опази стъпките ти до срещата си с Него!
19.10.2011 02:50
Матей 25:32-46
32 И ще се съберат пред Него всичките народи; и ще ги отлъчи един от други, както овчарят отлъчва овцете от козите;
33 и ще постави овцете от дясната Си страна, а козите от лявата.
34 Тогава царят ще рече на тия, които са от дясната Му страна: Дойдете вие благословени от Отца Ми, наследете царството, приготвено за вас от създанието на света.
35 Защото огладнях и Ме нахранихте; ожаднях и Ме напоихте; странник бях и Ме прибрахте;
36 гол бях и Ме облякохте; болен бях и Ме посетихте; в тъмница бях и Ме споходихте.
37 Тогава праведните в отговор ще Му кажат: Господи, кога Те видяхме гладен, и Те нахранихме; или жаден, и Те напоихме?
38 И кога Те видяхме странник, и Те прибрахме, или гол и Те облякохме?
39 И кога Те видяхме болен или в тъмница и Те споходихме?
40 А Царят в отговор ще им рече: Истина ви казвам: Понеже сте направили това на един от тия най-скромни Мои братя, на Мене сте го направили.
41 Тогава ще рече и на тия, които са от лявата Му страна: Идете си от Мене, вие проклети, във вечния огън, приготвен за дявола и за неговите ангели.
42 Защото огладнях и не Ме нахранихте; ожаднях и не Ме напоихте;
43 странник бях, и не Ме облякохте; болен и в тъмница бях, и не Ме посетихте.
44 Тогава и те в отговор ще кажат: Господи, кога Те видяхме гладен, или жаден, или странник, или гол, или болен, или в тъмница и не Ти послужихме?
45 Тогава в отговор ще им рече: Истина ви казвам: Понеже не сте направили това на ни един от тия най-скромните, нито на Мене сте го направили.
46 И тия ще отидат във вечно наказание, а праведните във вечен живот.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: strannik
Категория: Други
Прочетен: 57689
Постинги: 24
Коментари: 5
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930