Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2011 13:43 - Езекил 13
Автор: strannik Категория: Други   
Прочетен: 1617 Коментари: 0 Гласове:
1



И Господното Слово дойде към мене и рече: Сине човешки, пророкувай против Израилевите пророци, които пророкуват, и кажи на ония, които пророкуват от своето си сърце: Слушайте Словото Господно.  Така казва Господ Иеова: Горко на глупавите пророци, които се водят по своя си дух, без да са видели някое видение! Израилю, твоите пророци са като лисици в развалините. Вие не се изкачихте в проломите, нито издигнахте ограда за Израилевия дом, за да устои в боя, в деня Господен. Ония видяха суети и лъжливи предсказания, които казват: Господ говори, когато Господ не ги е пратил. И които направиха човеците да се надяват, че думата им щяла да се изпълни. Не видяхте ли суетни видения и не говорихте ли лъжливи предсказания, когато казвате: Господ рече, при все, че не Съм говорил? Затова, така казва Господ Иеова: Понеже говорихте суети и видяхте лъжи, затова, ето, Аз съм против вас, казва Господ Иеова. И ръката Ми ще бъде против пророците, които гледат суети и предсказват лъжи. Те не ще бъдат в съвета на людете Ми, нито ще бъдат записани в списъка на Израилевия дом, нито ще влязат в Израилевата земя и ще познаете, че Аз съм Господ Иеова. Понеже, да! Понеже измамиха людете Ми, като казваха: Мир! А пък няма мир. И когато някои градяха една слаба стена, ето, те я мажеха с кал. Кажи на ония, които я мажат с кал, че ще падне, Понеже ще вали пороен дъжд. И ти голяма, каменна градушка, ще паднеш върху нея и бурен вятър ще я съсипе. Ето, когато падне стената, няма ли да ви рекат: Где е калта, с която мазахте? Затова, така казва Господ Иеова: Непременно ще я съсипя в яростта Си с бурен вятър, в гнева Ми ще вали пороен дъжд и в яростта Ми ще падне голяма градушка от камъни, за да я разруша. Така ще съборя стената, която измазахте с кал и така ще я съсипя на земята, щото ще се открият основите и. Тя ще падне, и вие ще загинете всред нея и ще познаете, че Аз съм Господ. Така ще изчерпя яростта Си върху стената и върху ония, които са я измазали с кал и ще ви река: Няма стената, нито ония, които я измазаха, Израилевите пророци, които пророкуват за Ерусалим и които виждат видения на мир за него, когато няма мир, казва Господ Иеова.
И ти, сине човешки, Насочи лицето си и против дъщерите на людете си, които пророкуват от своето си сърце и пророкувай против тях, като речеш: Така казва Господ Иеова: Горко на жените които пришиват възглавнички на всеки лакът и правят покривала за главите на лица от всякакъв ръст, за да ловят души! Ще ловите ли душите на людете Ми и ще пазите ли души живи за себе си? Като лъжете людете Ми, които слушат лъжи, ще Ме оскверните ли между людете Ми, за шепи ечемик и късчета хляб, та да убивате души, които не трябваше да умрат и да опазите живи души, които не трябваше да живеят? Затова, така казва Господ Иеова: Ето, Аз съм против възглавничките ви, с които ловите души като птици; Ще ги отдера от мишниците ви и ще оставя да избягат душите, Душите, които вие ловите като птици. Ще раздера и покривалата ви и ще избавя людете Си от ръката ви, та няма вече да бъдат в ръката ви за лов. И ще познаете, че Аз съм Господ. Защото с лъжите оскърбихте сърцето на праведния, когото Аз не оскърбих и укрепихте ръцете на злодееца, за да се не върне от нечестивия си път, та да се спаси животът му. Затова няма вече да виждате суети, нито ще предсказвате вече предсказания и ще избавя людете Си от ръката ви! И ще познаете, че Аз съм Господ.


Тагове:   библия,   пророци,   езекил,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: strannik
Категория: Други
Прочетен: 57687
Постинги: 24
Коментари: 5
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930